Postitused sildiga ‘ajakiri’

Juuli Moodsad Kingid!

21. juuli 2014 |  postitas Kristi  |  Auhinnad

Juulikuu rubriigi Moodsad Kingid võitjad on selgunud!

Gordon Ramsay “Sõpradega köögis”:

  • Kaia Suurhans
  • Kristi Siimso
  • Pille Tamme

Salvatore Ferragamo Signorina:

  • Liana Knazev
  • Kadi Lastik
  • Merle Silla

John Frieda Frizz-Ease šampoon ja intensiivmask:

  • Diana Valge
  • Brigitta Suurevälja
  • Anu Saavaste

Biotopix SPECIFIC Flashlift:

  • Kristi Sinilaan
  • Heli Eimpalu
  • Margus Tammik

Palju õnne!

Auhinna kättesaamiseks kirjutage palun aadressile info@ajakirimood.ee

Bookmark and Share

Balmaini piire ületav kampaania

7. juuli 2014 |  postitas Kristi  |  Mood

Olivier Rousteingi Balmaini kampaaniat, peaosades Cara Delevingne’i, Binx Waltoni, Jourdan Dunni, Ysaunni Brito, Issa Lishi ja Kayla Scottiga, on kiidetud rassilise mitmekesisuse eest. Pildistas Mario Sorrenti, stiliseeris Katie Grand.

balmain-1-vogue-4jul14-pr_b_1080x720

balmain-2-vogue-4jul14-pr_b_1080x720

Bookmark and Share

Juuni Moodsad Kingid!

27. juuni 2014 |  postitas Kristi  |  Auhinnad

Juunikuu rubriigi Moodsad Kingid võitjad on selgunud!

Trussardi A Way:

  • Karin Moon
  • Joel Suviste
  • Rita Konstantjuk

The Body Shop valge gardeenia kehakreem:

  • Anna-Kaisa Adamson
  • Kerli Kalistratov
  • Leila Tähnas

Vichy Capital Soleil Invisible Hydrating Mist SPF 30:

  • Reet Trumm
  • Piret-Ülle Suude
  • Avika Maisalu

Jane Iredale PureGloss huuleläige Bellini:

  • Katrin Roots
  • Liina Lumi
  • Lilian Nilender

Palju õnne!

Auhinna kättesaamiseks kirjutage palun aadressile info@ajakirimood.ee

Bookmark and Share

Kate Mossi tsitaadiga T-särgid korjati müügilt

27. juuni 2014 |  postitas Kristi  |  Uudised

Nothing tastes as good as skinny feels,“ on Kate Mossi kurikuulus tsitaat, mis leidis hiljaaegu tee Toronto Hudson’s Bay Company T-särkidele. Paraku pidi Põhja-Ameerika üks vanemaid korporatsioone särgid klientide kaebuste ja Twitteris korraldatud kampaania tõttu müügilt korjama.

Kate’i 2009. aastal WWD-le antud ütlus on juba laineid löönud kõmuportaali omaniku Perez Hiltoni T-särgil ja Jonathan Adleri kaubamärgi all müüdud tikitud diivanipatjadel. Paljud seostavad seda aga toitumishäirete glamuriseerimisega.

„Me tõesti väärtustame oma suhet klientidega ja võtame nende muresid tõsiselt ja saame aru, et paljusid võis see solvata,“ teatab Hudson’s Bay esindaja.

T-särkide disainer Christopher Lee Sauve jääb eriarvamusele: „See tundus nagu nõiajaht. Särgi mõte oli moetööstust naeruvääristada. Kahju, et kõik peab taanduma Prozaci rahvale, et nad saaksid selle oma Wal-Marti peredega alla neelata.“

9972971

Bookmark and Share

Nicolas Ghesquiere’i esimene Vuittoni kampaania

27. juuni 2014 |  postitas Kristi  |  Mood

Louis Vuitton tõmbas katte oma uue loovjuhi Nicolas Ghesquiere’i esimeselt kampaanialt, mis kannab pealkirja Series 1. Peaosades Charlotte Gainsbourg (Ghesquiere’i kauaaugne muusa), Liya Kedebe, Freja Beha Erichsen ja Jean Campbell. Pildistasid Annie Leibovitz, Bruce Weber ja Juergen Teller.

25-louis-vuitton-ad-1.jpg.r.nocrop.w610.h610

25-louis-vuitton-ad-2.jpg.r.nocrop.w610.h610

25-louis-vuitton-ad-3.jpg.r.nocrop.w610.h61025-louis-vuitton-ad-4.jpg.r.nocrop.w610.h610

Bookmark and Share
Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes