Postitused sildiga ‘H&M’

Lara Stone H&Mi kampaanias

24. veebruar 2015 |  postitas Kadi  |  Mood

hm-neutrals-spring-2015-campaign05

Lara Stone näitab selles H&Mi The New Neutrals kollektsiooni kampaanias, kuidas kanda neutraalseid värvitoone. Supermodelli pildistas Mikael Jansson.

Bookmark and Share

H&M esitleb Coachella kollektsiooni

18. veebruar 2015 |  postitas Kadi  |  Mood

24AC335400000578-2908689-image-a-17_1421183703987

H&M on kuuendat aastat Coachella oru muusika- ja kunstifestivali ametlik sponsor ning nüüd on kaubamajaketil ka festivaliteemaline kollektsioon H&M Loves Coachella. 19. märsil poodides maanduva kollektsiooni eesmärk on tagada, et igaüks – sõltumata rahakoti suurusest – võiks narmastatud riietes hea välja näha.

„H&M Loves Coachella kollektsioon äratab ellu festivali hinge, ükskõik, kas olete seal või kusagil mujal maailmas,“ ütleb H&Mi disainiülem Ann-Sofie Johansson.

Bookmark and Share

H&Mi uus mees

2. veebruar 2015 |  postitas Kadi  |  Mood

ximon_lee_stigle_wild_magazine

Ximon Lee on tänavune H&Mi disainiauhinna laureaat – ja esimene meesterõivaste disainer, kes on selle au osaliseks saanud. „Olin jahmunud, kui mind võitjaks kuulutati,“ ütleb Parsonsi moekooli laureaat. „H&Mi auhind tähendab mulle mu karjääri alguses nii palju. Ei kujuta ette, kuidas saaksin ma ilma selleta oma kaubamärki luua.“

36-ximonlee

Vaata Ximon Lee lõpukollektsiooni siit.

Bookmark and Share

H&M ja Coachella teevad festivalikollektsiooni

14. jaanuar 2015 |  postitas Kadi  |  Elustiil

485678575XX00021_2014_Coach

Coachella muusikafestival toimub alles aprillis, kuid juba on selge, et sellest kujuneb suuremat sorti moeüritus – H&M on festivali organisaatoritega kampa löönud, et luua vabaõhupeo jaoks kollektsioon.

H&M Loves Coachella jõuab Põhja-Ameerika H&M’i kaubamajadesse 19. märtsil ning mujale maailma 26. märtsil. Boho-stiili esindav kollektsioon koosneb pitssärkidest, kombinesoonidest, T-särkidest, kottpükstest ja šortsidest, mille hinnavahemik on 5-50 dollarit.

Bookmark and Share

Olivia Wilde teeb koostööd H&M-iga!

11. detsember 2014 |  postitas Kadi  |  Uudised

H&M_OW_0077

H&M’i kevadise Conscious Exclusive kollektsiooni reklaamnäoks on näitleja ja humanitaaraktivist Olivia Wilde. Conscious Exclusive jõuab 16. aprillil müügile ligikaudu 200 H&M’i kauplusesse, samuti veebipoodi.

“Jätkusuutlikkus on üks minu suurimaid kirgi, mistõttu tunnen uhkust, et saan olla H&M-i Conscious Exclusive kampaania näoks,” ütleb Olivia Wilde.

H&M_OW_0099

Seekordne Conscious Exclusive kollektsioon on saanud mõjutusi maailma erinevatest paikadest – inspiratsioon pärineb nii Aafrika, India kui ka Aasia rahvaste kultuuridest ja see kajastub terves kõiges, alates lõigetest lõpetades detailidega. Võtmeesemeteks on kleidid ja fookuseks käsitsi maalitud mustrid, mis loodud just selle kollektsiooni jaoks.

Iga rõivaese ja aksessuaar on loodud jätkusuutlikest materjalidest nagu orgaaniline siid, orgaaniline puuvill, orgaaniline lina, Tencel®, ümbertöödeldud polüester ja orgaaniline nahk.

Bookmark and Share
Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes