Postitused sildiga ‘H&M’

Tony Bennett ja Lady Gaga löövad kaasa H&M-I tänavuses pühadekampaanias

29. august 2014 |  postitas Kristi  |  Uudised

Tony Bennett ja Lady Gaga löövad kaasa H&M-i 2014. aasta pühadekampaania reklaamis, kus tuleb esitamisele lugu nende ühisalbumilt “Cheek to Cheek”. See džässmuusikat ülistav album sündis kahe erineva põlvkonna põimumise tulemusel ning jõuab müügile käesoleva aasta 23. septembril. H&Mi kampaania teeb oma ülemaailmse teledebüüdi novembrikuu lõpus, lisaks saab antud reklaami täisversiooni vaadata aadressil hm.com. Kampaania sisaldab ka Lady Gaga ja Tony Bennettiga reklaamfotosid, mis ilmuvad nii trüki- kui ka välimeedias ja veebis.

HM Holiday 2014_TB and LG

Bookmark and Share

David Beckham H&M Bodywear kampaanias

7. juuli 2014 |  postitas Kristi  |  Mood

David Beckham näitab oma trimmis ihu H&Mi Bodywear pesu sügiskampaanias. Davidi seekordne pesukollektsioon koosneb nii pesust kui koduriietest (hommikumantlitest, T-särkidest, dressipükstest).

David lõi kollektsiooni loomisel aktiivselt kaasa. “Minu Bodywear kollektsiooni uutes asjades on tõeline energia sees,” räägib 39aastane nelja lapse isa. “Ma naudin loomingulist protsessi. Seekord mängisime värvide ja tekstuuriga. Loodan, et inimestele meeldib see sama palju kui mulle.”

Kaup jõuab poodidesse 21. augustil.

article-2676669-1F4DD4B600000578-946_634x794

article-2676669-1F4DD4BA00000578-407_634x807

article-2676669-1F4DD4BE00000578-837_634x807

Bookmark and Share

Gisele Bündchen laulab H&Mile

23. aprill 2014 |  postitas Kärt  |  Uudised

Gisele Bündchen näitab juba teist korda, et ta pole üksnes modell – Brasiilia kaunitar laulab H&Mi reklaamikampaanias Blondie 1979. aasta hitti Heart of Glass ning tantsib H&Mi selle suve bikiinides. Loo aitas salvestada Prantsuse house-muusika veteran Bob Sinclar.

Looga, mida saab hankida iTunesist, toetatakse UNICEFi haridusprogramme.

Bookmark and Share

Roland Mouret ja Banana Republic

16. aprill 2014 |  postitas Egle  |  Uudised

Alexander Wang ja H&M pole lähiajal ainus moemaailma kuum paar – Roland Mouret on löönud käed Banana Republicuga. Mouret disainib rõivaketile kleitidest, seelikutest, pükstest ja toppidest koosneva kollektsiooni, mis jõuab poodidesse augustis.

„See ei saa olema minu enda kollektsiooni odavam koopia, pigem tahan Banana Republicu kliendile pakkuda võimalust kanda kehasse töödeldud kleiti,“ ütleb Mouret.

Roland-Mouret-in-Paris--001

Bookmark and Share

H&M alustab koostööd Ameerika moedisaineri Alexander Wangiga

14. aprill 2014 |  postitas Kristi  |  Uudised
H&M alustab koostööd Ameerika moedisaineri Alexander Wangiga
Üleeile Palm Springsis Coachella muusikafestivali raames toimunud üritusel
teatas H&M, et brändi järgmine disainiprojekt sünnib koostöös Ameerika
moelooja Alexander Wangiga.
New Yorgis tegutseva moelooja bränd on alates selle lansseerimisest aastal
2007 saanud julge lihtsuse ning ootamatu iroonia sünonüümiks. Alexander
Wangi emotsioonirikas meelelaad  kajastub tema vastuolulistes püüdlustes
olla üheaegselt nii veatu kui ka ebatäiuslik, viidates järjekindlalt
igapäevaste vormirõivaste ideele.
“Alexander Wang x H&M” kollektsioon pakub rõivaid, aksessuaare ja
elustiilitooteid nii naistele kui ka meestele ning neid iseloomustab
Wangile omane urbanistlik stiil. Kollektsioon jõuab 6. novembrist 2014
müügile 250sse H&Mi kauplusesse ja veebipoodi üle ilma.
“Mulle on suureks auks saada osa H&Mi suurejoonelistest disainikoostöödest.
Töö H&Mi tiimiga on põnev ja lõbus protsess. Meie meeskond on avatud
mõtlemisega ning julgelt piire nihutav, luues nõnda uusi loomingulisi
platvorme. See on parim viis tutvustada Alexander Wangi brändi ja elustiili
laiemale publikule,” sõnas Wang.
“Alexander Wang on tänapäeva moemaailma üks olulisemaid arvamusliidreid. Ta
mõistab suurepäraselt, mida inimesed kanda soovivad, ning loob oma
kollektsioone nakatava kire ja energiaga. On tõeliselt võrratu teha sel
aastal koostööd just temaga,” sõnas H&Mi loovkonsultant Margareta van den
Bosch.
Käesolev disainerkollektsioon on esimene, mille raames teeb H&M koostööd
Ameerikast pärit moeloojaga.
H&Mi loovkonsultant Margareta van den Bosch ja disainer Alexander Wang

H&Mi loovkonsultant Margareta van den Bosch ja disainer Alexander Wang

Üleeile Palm Springsis Coachella muusikafestivali raames toimunud üritusel teatas H&M, et brändi järgmine disainiprojekt sünnib koostöös Ameerika moelooja Alexander Wangiga.

New Yorgis tegutseva moelooja bränd on alates selle lansseerimisest aastal 2007 saanud julge lihtsuse ning ootamatu iroonia sünonüümiks. Alexander Wangi emotsioonirikas meelelaad  kajastub tema vastuolulistes püüdlustes olla üheaegselt nii veatu kui ka ebatäiuslik, viidates järjekindlalt igapäevaste vormirõivaste ideele.

“Alexander Wang x H&M” kollektsioon pakub rõivaid, aksessuaare ja elustiilitooteid nii naistele kui ka meestele ning neid iseloomustab Wangile omane urbanistlik stiil. Kollektsioon jõuab 6. novembrist 2014 müügile 250sse H&Mi kauplusesse ja veebipoodi üle ilma.

“Mulle on suureks auks saada osa H&Mi suurejoonelistest disainikoostöödest. Töö H&Mi tiimiga on põnev ja lõbus protsess. Meie meeskond on avatud mõtlemisega ning julgelt piire nihutav, luues nõnda uusi loomingulisi platvorme. See on parim viis tutvustada Alexander Wangi brändi ja elustiili laiemale publikule,” sõnas Wang.

“Alexander Wang on tänapäeva moemaailma üks olulisemaid arvamusliidreid. Ta mõistab suurepäraselt, mida inimesed kanda soovivad, ning loob oma kollektsioone nakatava kire ja energiaga. On tõeliselt võrratu teha sel aastal koostööd just temaga,” sõnas H&Mi loovkonsultant Margareta van den Bosch.

Käesolev disainerkollektsioon on esimene, mille raames teeb H&M koostööd Ameerikast pärit moeloojaga.

Bookmark and Share
Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes