Postitused sildiga ‘H&M’

H&M-I 2015. AASTA PÜHADEKAMPAANIA TÄHEKS ON POPIKOON KATY PERRY

20. juuli 2015 |  postitas Kristi  |  Mood

H&M-i 2015. aasta pühadekampaania täheks on rahvusvaheline popikoon Katy Perry. Katy osaleb ülemaailmses tele- ja printkampaanias, mis tähistab pühadehooaega just H&Mile sobival viisil: rõõmsalt ning hinnates koosolemise lusti.Kampaania esmaesitlus on 2015. aasta novembris.

PRESSIINFO 16_07_2015_H&M HOLIDAY_KATY PERRY_high res

“H&M on üks neist kohtadest, kus alustasin oma isikliku stiili kujundamist. Olen aastate jooksul järjepidevalt sobitanud H&M-i rõivaid oma ülejäänud garderoobiga. Üks põhjustest, miks ma pühadeaega nii väga armastan, on fakt, et just siis on tavaks rõivastuda mõnusalt ja nunnult. H&M-i abil on viimane võimalik iga eelarve juures. Ma ei suuda ära oodata, et näeksite maailma, mille koos Jonas Åkerlundi ja Dan Jacksoniga lõime,” lausub Katy Perry.

“Oleme elevil, et Katy Perry on meie selleaastase kampaania staar. Armastame tema juures kõike, alustades imelisest andest ja energiast ning lõpetades tema mängulise isikliku stiiliga, ” tõdeb H&Mi peadisainer Pernilla Wohlfahrt.

Katy Perry on rahvusvaheline superstaar, kes murdis esimese artistina 75 miljoni digitaalse allalaadimise piiri ning ka Twitteris on tal rekordiline jälgijatenumber, üle 72 miljoni. Ta on ainus naisartist, kellel on olnud ühelt samalt albumilt viis Billboardi esinumbrit (lood “California Gurls”, “Teenage Dream”, “Firework”, “E.T.” and “Last Friday Night”), ning ainus artist, kelle kaks videot (lood “Roar” ja “Dark Horse”) said korraga Vevos üle 1 miljardi vaatamise. Katy  tuuritab hetkel ringreisi Prismatic World Tour raames Euroopas, Aasias ja Lõuna-Ameerikas.

Bookmark and Share

Kus suitsu, seal tuld

6. juuli 2015 |  postitas Kadi  |  Seltskond

HM_DB_KH

H&M kinnitas lõpuks ametlikult sotsiaalmeedias levivaid kuuldusi, et David Beckham ja tuntud USA koomik Kevin Hart filmivad täna koos H&M-i uut kampaaniafilmi. Tegemist on tootevaliku “Modern Essentials Selected By David Beckham” kampaaniga, mis avalikustatakse veel selle aastanumbri sees. David ja Kevin võtavad osa kahepäevasest filmimisest New Yorgis.

Bookmark and Share

Briti laulja Foxes H&Mi Dividedi kampaanias

15. juuni 2015 |  postitas Egle  |  Elustiil, Uudised

Briti laulja Foxes H&Mi Divided kampaanias

H&M Divided sügiskampaania staar on Grammyvõitjast lauljatar Foxes. „H&Mi kampaania tegemine oli väga lõbus,“ räägib ta. „Riietel on kõvasti karakterit, mis tähendab, et nendega saab mängida, ja parim on see, et need on sellegipoolest minu moodi riided.“

Sügiskollektsioon jõuab poodidesse juuli keskel.

Bookmark and Share

Liu Wen, Josephine Skriver ja Edita Vilkeviciute H&Mi puhkusekampaanias

18. mai 2015 |  postitas Kadi  |  Mood

Modellid Liu WenJosephine Skriver ja Edita Vilkeviciute näitavad H&Mi järjekordses lookbookis selle suve puhkusemoodi:

5ce853752e9096dde36471f5c91bc810

41692038617a1f39264b030a9a5261ec

Bookmark and Share

H&M-i selle sügishooaja koostööpartner on Pariisi moemaja Balmain!

18. mai 2015 |  postitas Kadi  |  Mood

cq5dam.web.648.486

Balmain on Prantsuse mooemaja, mis firma noore loovjuhi Olivier Rousteingi käe all sirgunud globaalseks popkultuuri fenomeniks. Eilsel Billboardi muusikaauhindade gala punasel vaibal sai Rousteingi ja ta sõprade Kendall Jenneri ja Jourdan Dunni seljas näha esimesi rõivaid uuest kollektsioonist. H&M ning Balmain kutsusid sotsiaalmeedia kaudu oma fänne liituma ühtsuse liikumisega #HMBalmaination.

„Ma soovin oma põlvkonda kõnetada – see on disainerina minu põhieesmärk. H&M annab mulle ainulaadse võimaluse kutsuda kõiki Balmaini maailma, võtma ampsu unistusest ning osalema ülemaailmse ühtsuse liikumise #HMBalmaination loomises, mille kütuseks on juba eelmainitud teemaviide. Koostöö H&Miga tundus mulle äärmiselt loomulik – H&M on kaubamärk, millega kõik suhestuvad. See ühendab inimesi ning ühtsust pooldan ma kahe käega,“ sõnab Olivier Rousteing.

1945. aastal asutatud Balmain on jäänud alati truuks oma asutaja visioonile ja meelelaadile, väljendades kõigile meeltmööda positiivseid omadusi: energilisust, lõbusust ja vabadust. Rousteing on loonud moemajale unikaalse identiteedi, mis ühest küljest omab tugevat sidet oma kõrgmoe DNAga ning teisalt seisab just praeguses ajahetkes, õhates meelelahutusmaailma elegantsi. Just sellise disainikeele rõhutamine H&Mi koostöö käigus tuli loomuliku otsusena.

„Oleme väga põnevil, et Balmain on H&Mi külalisdisainer ning saame luua tõeliselt kaasava kogemuse kõigile. Segades kokku kõrgmoe vaimu ning tänavamoe erksa suhtumise, kasutab Balmain talle ainuomast stiili, mis on samal ajal külluslik ja vahetu, sensuaalne ning energiline. See stiil on tihedalt seotud meelelahutus- ning muusikamaailmaga, mis lisab kollektsioonile üllatuselemendi,“ räägib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

Kollektsioon jõuab 5. novembril müügile veebipoodi ja pea 250 poodi üle kogu maailma. Valikus on rõivaid ja aksessuaare nii naistele kui meestele.

Bookmark and Share
Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes