Postitused sildiga ‘parfüüm’

Rihanna esitleb meesteparfüümi

29. oktoober 2014 |  postitas Kadi  |  Elustiil

Rihanna esitleb oma neljandat parfüümi, mis on ühtlasi tema esimene meesteparfüüm Rogue Man. Lauljatar loodab, et see mõjub inimestele afrodisiaakumina ehk libiidot tõstvana:

„Ma mõtlen aina naistele. See on esimene kord, kui saan teha midagi ka meestele, kuid seejuures on see nauditav ka daamidele. Kõigil mu meestuttavatel on see lõhn juba olemas. Ma saatsin oma uue parfüümi koju sõbrannadele, et nad saaksid seda oma meeste peal testida.“

Rihannat ei üllataks üldse, kui see lõhn mõjuks paaridele afrodisiaakumina: „Mulle meeldib lõhnade juures see, et nad tõmbavad inimesi ligi ja loovad mälestusi ning rõhutavad teatud hetkedel teatud emotsioone.”

Bookmark and Share

Chanel No.5: naisele, kel on olemas kõik

20. oktoober 2014 |  postitas Kadi  |  Elustiil

Chanel No.5 parfüümi reklaamikampaania, mille peaosas on supermodell Gisele Bündchen ning lavastajaks filmirežissöör Baz Luhrmann, räägib rikkast naisest, kellele meeldib surfida, aga ka ennast üles lüüa ja fotograafidele poseerida, ning kellel on laps. See ei tähenda, et tal ei oleks probleeme oma väga kuuma abikaasaga, keda kehastab Michiel Huisman.

„Kümme aastat tagasi oli No.5 parfüüm naisele, kes otsustas end vabaks murda ning naases siis reaalsusesse, tunnistades endale oma iha. Täna näeme me Luhrmanni silmade läbi naist, kes otsustab kuulata oma südant. Ta on naine, kes teab täpselt, kes ta on, ja ta on vaba, et teha oma valikuid. Film räägib naisest, kes võitleb, et leida aega kõige jaoks – iseenda, perekonna, karjääri ja armastuse jaoks,“ teatab Chanel.

„Chaneli naine võib olla oamette rannas, ta võib olla oma lapsega, tal võib olla ambitsioonikas ja rahuldustpakkuv karjäär ja samal ajal võib tal olla tõeline suhe, tal võib olla romantika,“ lisab Luhrmann. „Lõppkokkuvõttes valib Chaneli naine armastuse.“

Bookmark and Share

Colin Farrell Dolce & Gabbana Intenso kampaanias

17. oktoober 2014 |  postitas Kadi  |  Ilu

collin farrell for d&g
Colin Farrell on Dolce & Gabbana uue meesteparfüümi Intenso staar.

„Oleme tohutult õnnelikud, et saime töötada sellise suure talendiga,“ teatavad Domenico Dolce ja Stefano Gabbana. „Kui me selle lõhna lõime, mõtlesime kohe Colinile. Ta kehastab täiuslikult mehelikku jõudu ja sensuaalsust.“

Bookmark and Share

Gerard Butler Hugo Bossi kampaanias

16. oktoober 2014 |  postitas Kadi  |  Uudised

Ryan Reynolds vs Gerard Butler

Ryan Reynolds vs Gerard Butler

Nüüd, kui Ryan Reynolds ja abikaasa Blake Lively on ametis oma esimese lapse ootamisega, võtab Ryanilt Hugo Bossi reklaamipoisi ameti üle Gerard Butler. Šoti näitleja on Hugo Bossi uue meestelõhna Bottled Collector’s Edition „nägu“. Parfüüm esindab „tänapäeva meest“ – meest, kes defineerib oma edu, ega lase edul end defineerida.

Bränd valis Butleri, sest ta on kirglik, kuid ometi maalähedane, tahumatu, kuid samas ka peen ning tal on tugev side oma emotsioonidega.

„Neile väärtustele truuks jäämine on mulle sama oluline kui elu ise,“ ütleb Butler. „See on osa kasvamisest ja küpsemisest, õppimisest, kuidas olla mees ja mida tähendab olla rüütel ja džentelmen.“

Bookmark and Share

Gisele Bündchen Chanel No.5 kampaanias

15. oktoober 2014 |  postitas Kristi  |  Uudised

Gisele Bündchen Chaneli värskes reklaamis


Chanel lubab vähehaaval piiluda oma No.5 parfüümi värsket kampaaniat peaosas Gisele Bündcheniga! Kampaania pealkirjaga The One That I Want lavastas Hollywoodi mainekas režissöäör Baz Luhrmann.

Gisele kannab esimestel fotodel trikood ning hoiab kaenlas surfilauda, vihjates, et Chaneli 2014. aasta naine on surfimise selgeks õppinud.

Valminud on ka kampaaniafilmi 15-sekundiline teaser. Täispikka filmi näeme juba 15. oktoobril.

Bookmark and Share
Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes