Postitused sildiga ‘parfüüm’

Katy Perry esitleb parfüümi Killer Queen Royal Revolution

14. juuli 2014 |  postitas Kärt  |  Uudised

Katy Perry parfüümi Killer Queen Royal Revolution reklaam on kahtlemata üllatus. Sest miski ei seostu seksika parfüümiga rohkem kui kaunis kangelanna, kes võitleb mingi võlurist tüübiga, et päästa mõned talutüdrukud. Vaadake ja imestage!

Bookmark and Share

Rihanna parfüümi kampaania pole laste silmadele

6. juuni 2014 |  postitas Kärt  |  Uudised

Rihanna ei mängi oma imagoga just turvalisi mänge. Sestap on Briti reklaamistandardi amet (ASA) otsustanud, et tema parfüümi Rogue kampaania ei tohi laste silme alla sattuda.

Rihanna poseerib selles, jalas vaid aluspüksid ja stiletto-kontsaga kingad. ASA on otsustnud, et sellise reklaami näitamiseks kehtivad teatud piirangud.

Samasugune saatus tabas ka Marc Jacobsi parfüümi Oh Lola! kampaaniat peaosas näitlejatar Dakota Fanningiga – sellele reklaamile heideti ette „laste seksualiseerimise“ propagandat.

Rihanna-rogue-hi-res-Vogue-5Jun14-pr_b_592x888

Bookmark and Share

A Way Trussardilt

8. mai 2014 |  postitas Kristi  |  Uudised
Giorgia Martone, Maria Luisa Trussardi, Gaia Trussardi ja Roberto Martone Trussardi uute parfüümide A Way esitlusel Bergamos.

Giorgia Martone, Maria Luisa Trussardi, Gaia Trussardi ja Roberto Martone Trussardi uute parfüümide A Way esitlusel Bergamos.

Märtsi lõpus esitleti Itaalias, Bergamos, legendaarse Trussardi moemaja uusi parfüüme A Way. Mood kohtus seal ka firma andeka ja võluva peadisaineri Gaia Trussardiga ning intervjuud temaga saab lugeda juunikuu Moest.

Siin aga väike (foto)ülevaade rahvusvahelisele pressile korraldatud esitlusest, mis toimus moemaja ajaloolises palazzos, Casa Trussardis.

Gaia Trussardi sõnul on uued parfüümid mõeldud eelkõige noorele generatsioonile. “Uus lõhnaprojekt räägib nende inimeste eest, kes on tugevad isiksused, kelle mõtted  selged ja väljendusrikkad ning täis geniaalseid, elavaid  ideid. Meie uus põlvkond on karismaatiline, aga mitte individualistlik, peegeldades eetilisi ja esteetilisi elemente, mis on samuti omased Trussardile. Oleme alati uue otsinguil.”

A WAY naiste- ja meesteparfüümid on värsked, ent samas sensuaalsed, täis puuviljade ja puidunoote.

Trussardi perele kuuluv palazzo, Casa Trussardi Bergamos.

Trussardi perele kuuluv palazzo, Casa Trussardi Bergamos.

Trussardi uued parfüümid - A Way meestele ja naistele.

Trussardi uued parfüümid - A Way meestele ja naistele.

Trussardi moemaja peadisainer Gaia Trussardi ja Moe peatoimetaja Kristi Pärn-Valdoja.

Trussardi moemaja peadisainer Gaia Trussardi ja Moe peatoimetaja Kristi Pärn-Valdoja.

DSCN1434
A Way parfüümide reklaamplakatid Casa Trussardis.

DSCN1425

Trussardi sümbol - inglise hurt -  Casa Trussardis.

Trussardi sümbol - inglise hurt - Casa Trussardis.

A-WAY-naiste-EDT-100-ml-+-packA-Way-Meeste-EDT-100-ml-+-pack

Bookmark and Share

Reostuseparfüüm Comme des Garconsilt

30. aprill 2014 |  postitas Kärt  |  Mood

serp

Mood võib vahel olla nii segadusseajav – Comme des Garcons esitleb parfüümi Serpentine, mille üheks komponendiks on… reostus. Unisex-parfüümi inspiratsiooniallikaks on Londoni Kensingtoni aias asuv Serpentine Galleries, mis lõhnab õietolmu, lehtede, muru ja õhusaaste järele.

See ei ole Comme des Garconsi esimene „veider“ parfüüm – 1998. aastal üllitas kaubamärk lõhnavee Odeur 53, mis lõhnas „hapniku, metalli, pesukuivamise, liivaluidete, küünelaki, mäestikuõhu, põlenud kummi ja hõõguvate kivide“ järele.

Bookmark and Share

Keisri uued parfüümid

18. märts 2014 |  postitas Kärt  |  Uudised

DSCN1183

Möödunud nädalal esitles Karl Lagerfeld oma uusi parfüüme ning Mood oli ka kohal! Külastasime moekeisri fotostuudiot ja kontorit, õhtu lõppes peoga, mille külalisteks olid ajakirjanikud nii Euroopast kui ka Ameerikast, Koreast, Brasiiliast ja mujalt, samuti tuntud Prantsuse näitlejad ja lauljad. Loomulikult oli ka kohal ka võõrustaja, härra Lagerfeld ise. Karl Lagerfeld taasavab kahe uue parfüümiga oma parfüümikategooria – ja nagu tema puhul ikka, on tegemist tõeliselt isikliku projektiga. “Meestelõhn on 100 protsenti see, mida ma ise hetkel kannan,” ütleb ta. “Ma ei usu projektidesse, mis valmivad liiga aeglaselt. Liiga palju aega on väga halb. See on nagu kokkamine – söö, kui see on veel kuum.” Naisteparfüümi lõi Lagerfeld koostöös Serge Majoullieri ja Christine Nageliga, meesteparfüümi loomisel oli abiks Christophe Herault. Naisteparfüümi kampaania saadik on Kati Nescher, meesteparfüümi staariks aga Lagerfeldi muusa Baptiste Giabiconi.

Kõigest saab lähemalt lugeda Moe mainumbrist.

Autoportree Lagerfeldi stuudios.

Autoportree Lagerfeldi stuudios.

Karl Lagerfeldi fotostuudio - siin pildistab härra kõik oma kampaaniad, ka näiteks Chaneli moemajale, ning siin asub 10% tema raamatukogust - 30 000 teost!

Karl Lagerfeldi fotostuudio - siin pildistab härra kõik oma kampaaniad, ka näiteks Chaneli moemajale, ning siin asub 10% tema raamatukogust - 30 000 teost!

Lagerfeldi raamatupood L7 Pariisis, Rue de Lille tänaval. Raamatupoe "tagatoas" asubki  disaineri fotostuudio.

Lagerfeldi raamatupood L7 Pariisis, Rue de Lille tänaval. Raamatupoe "tagatoas" asubki disaineri fotostuudio.

Siin asub Lagerfeldi showroom ja kontor.

Siin asub Lagerfeldi showroom ja kontor.

Lagerfeldi showroom.

Lagerfeldi showroom.

Lagerfeldi showroom.

Lagerfeldi showroom.

Lagerfeldi showroom.

Lagerfeldi showroom.

Herr Lagerfeldi kabinet.

Herr Lagerfeldi kabinet.

Lagerfeldi töölaud.

Lagerfeldi töölaud.

Kavandid Karl Lagerfeldi tööruumi seinal.

Kavandid Karl Lagerfeldi tööruumi seinal.

Kohe läheb peoks!

Kohe läheb peoks!

Ajakirja Mood peatoimetaja Kristi Pärn-Valdoja Karl Lagerfeldi parfüümide esitlusel Pariisis.

Ajakirja Mood peatoimetaja Kristi Pärn-Valdoja Karl Lagerfeldi parfüümide esitlusel Pariisis.

Keiser peol!

Keiser peol!

Karl Lagerfeld ja tema parfüümid.

Karl Lagerfeld ja tema parfüümid.

Bookmark and Share
Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes